Nieuws  —  oktober 2024

Keeper van de maand sept. 2024: Samuël van Duijn

De trainers kiezen elke maand een Keeper die “opvalt” bij de trainingen van Rob van Dijk Keepersschool.
De keeper van de maand ontvangt een waardebon voor een paar keepershandschoenen. De handschoenen worden gesponsord door en zijn op te halen bij De Lange Sport in Noordwijk.

Samuël speelt bij VV Katwijk en is voor het tweede seizoen lid bij Rob van Dijk Keepersschool. Vanaf zijn eerste training bij de Keepersschool was Samuël al een enthousiaste keeper. Gedurende de daarop volgende periode bleef hij enthousiast en groeide zijn fanatisme. Dat is natuurlijk een goede combinatie voor de ontwikkeling van een keeper.

Ook de trainers van de Keepersschool zijn blij met de vooruitgang van alle keepersvaardigheden en helpen Samuël graag verder in zijn ontwikkeling.
Zeker weten dat VV Katwijk nog veel plezier gaat beleven door alle “reddingen” van Samuël.
De titel “Keeper van de maand” is meer dan verdiend.

IMG_6464 samuel 1 PS